Tuesday 12 February 2013

MELANGKAH KE DESTINASI ILMU


UNIMAP (UNIVERSITI MALAYSIA PERLIS)

      SETELAH sekian lama cuti berlalu...akhirnya aku AKAN dikembalikan di UNIMAP...untuk mengejar ilmu  n mendalami ilmu dalam hidupku ini....tup tap...masA begitu cepat berlalu..sehinga aku leka bahawa cuti aku di rumah hanya tinggal 3 hari lagi...hehehe...
 
KEPUTUSAN?????
banyak soalan yang bermain dalam mindaku tentang keputusan?
mesti kawan2 tertanya2 kn..hehehe....
 1. keputusan untuk aku fikir barang apa yg nk beli n bawa balik di hostel..hehehe
2. keputusan hari apakah aku nk balik unimap?
3.apa yang harus ku pilih?
4.keputusan final exam aku mcm na pulak?...hehe

SOALAN 1

nk tau x apa yang aku fikir...hehehe...aku fikir mknan apa yg aku nk bw balik..n nk mkn apa yg aku teringin...hehehe..lawak kn...

SOALAN 2
 aku mgutuskan nk balik perlis ari sabtu(16/2)...ngn abg aku n kak ipar aku...hehehe...rasa dah x sabar nk balik...
mcm2 aku fikir....bilik la...kunci asrama la...hem...apa boleh buat..semuanya hanya bersabar ja la...hehehehe...

SOALAN 3
nk tau apa harus aku pilih....aku pilih hidup aku yang happy dan ceria...lau boleh aku sentiasa nk ubah sifat aku untuk menjadi yang lebih bek dari sebelumnya..amin....

SOALAN 4
resul final exam dah kuar 11/2...alhamdulillah semuanya lulus...aku bersyukur sangt2.aku dpt kekalkn pointer 3 above.....apa2 pun aku epy sangt sebab aku lulus semua subject...hehehehe...

itulah serba sikit yg aku nk kongsikan...hihihi...

tp aku x puas lg cuti...akhirnya cuti dah nk abis..so aku kena perjuankan balik study aku di UNIMAP


I LOVE UNIMAP <3 <3 MUAHHHH

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BEST FRIENDS FOREVER

BEST FRIENDS FOREVER

UNIMAP FRIENDS

UNIMAP FRIENDS