Saturday 19 January 2013

DIRIKU :)


                   ...................     INSPIRASI CHENTA DARI HATIKU      ........................


Assalammualaikum for all my friends......

Dah 1 minggu aku duduk di rumah..maklumlah cuti semester pendek..ummm..lamanaya aku x update my blog...huhuhu...belum lewat la aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU (2013)....HIHIHI..ooo...apa yer nk g tau...ah ae....aku skrg continued study at UNIMAP (perlis).....course yang aku ambil adlh masih sama di poli dulu...but know im student Degree Mechatonic Engineering....hehehe...



      
   
ABOUT MY FRIENDS
  
tentang member2 semuanya ok la......hehehe  :) tp member poli tetap diati...mgkin baru lagi kot kat unimap.....apa2 pun semuanya ok n happy..hehehe.....member2 ramai kat unimat...kelas aku aku dah mencecah 60 org.....hehehe...biasala course yang ambil pun telalu susahla...tapi apa2pun aku amat bersyukurlah semuanya ok...huhuhu ...ah ae pasal kawan2 di asrama pula muda2 g (at hostel)...nk kata aku tua x la sangat...beza umur antara 1 or 2 taun kebawah la dari umur aku.....hihihi....dlm bilik aku semuanya 3 org...best la....:)
  



                              

                                       ada lagi gmbar yg x upload...hehehe (gambar2 budak kelas)

ABOUT SUBJECTS

Mesti terkejutkan lau kwn2 nk tau.aku ambil 21 credit hour .....banyak tau x?..tp semester 1 la....huhuhu...tp semuanya dah abis ku tempuhi dalam final exam 2 minggu lalu....huhuhu

  1. mathematical engineering
  2. signal & system
  3. digital fundamental
  4. power drive & system
  5. english  foundation
  6. instrumentation and measurement
  7. interprenuership engineering
  8. pbsm(ko-k)
subject2 nie semua membuatkan tiap2 malam aku tido kul 3 or 4 pg....kul 6 pg bgun pulak gi kelas....huhuhu...letih2....asgnment, tutorial, quiz, test semuanya susahla...nk kata senang 2 dlm 30% la...hihihi...tp paling susah final exam la....hehehe... Alhamdulillah semuanya aku tempuhi dengan sabar dan selamat.....hihihi....nk tau x final exam kena wat kat dewan 2020 n dewan kubang gajah .....semuanya tempar2 besar2 lak 2...hihihi...

nk dengar cita x????????/
x tau la lawak ke x...tp bg aku amat melucukanla.....hehehehe
wak2 first day strt kuliah salah kelas....akhir2 sem pun nk ambil exam salh tempat,,,,...:)..hahaha
subject english foundation pula 2......member tengok kat dewan2020.....sekali g nama budak2 kelas x dak la....pas2 dengan kata member course mechanical n biomedic kata kata dwn kubang gajah ...wak2 2 dah kul9 pg...exam dah start.....kami semua apa lg pecut la bawa keta mcm ribut(kawn aku bawa tau) g tempat exam....hahaha....ada member nek bus, nek moto......paling kecian nek bus la(takot bus x ada)....huhu...tp nasib bek ada bas.....akhirnya semuanya sampai juga di tempat exam....Alhamdulillah.....hehehe.....semua 2 kenangan sem1(thn2) yang x dapat dilupakan.....hehehe

             






semua  nie semangat study aku susah,duka dan gembira (tp x semua subject aku upload ..hehehe)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

BEST FRIENDS FOREVER

BEST FRIENDS FOREVER

UNIMAP FRIENDS

UNIMAP FRIENDS